Lucia

Hejhej.

- Personalfesten igår va rolig. Hade jätteskoj med Frida och Ida på förfesten. Mkt trevligt, blev några rundor guitar hero, kortspel, grönsaksdip och härlig musik :) Tack. Tog bussen ner till Teaterkatten, mötte upp dem andra fick varsin fördrink. Sen åt vi jättejättegod mat, oxfile med potatisgratäng. MUMS ! Men sen blev jag helt off, kände mej illamående och så, ville bara hem o lägga mej tror det var för jag åt försent. Fick ju iinte in maten förräns vid 21. ;/ yesyes, pappa hämtade mej runt 23, eftersom Danne fick något emellan. Åkte till Billesholm, till min älskling. Snackade lite och satte igång en film.. Mys! Och nu sitter jag här. Tobbe duschar , ska vänta på Robin nu sen ut med dem söta hundarna :) (tobbe passa ju som sagt nilles hus & hundar) hehe. Sen hem till älsklings familj och äta lite. ;) Ikväll blir det kanske lite vin och så, fira Lucia ´:) mysigt.. Nepp, nu ska jag klappa hundarna lite, sen hitta kläder ;) hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0