Ljuva tisdag.

Ingen vanlig Tisdag för mig idag.. Började morgonen med att tvätta 7.00 ! Suck, snoozade mellan varje tvätt fram till nio. haha. Latis! Men det var skönt, sen ringde Malin och sa att hon kom hit med frukost. Mysmys! Så vid tio krängde vi nya bullar och sånt gott. Vi har fixat med lite julmusik och så med. :) Jag hann även slå in lite julklappar imorse med, så nu ligger dem så grannt under granen ! ;D härligt.. Nu ska vi dricka kaffe, sen blir det dusch för min del :) Roligt med lite sällskap under dagen, tack malin för en trevlig förmiddag! Älskar dig.


Ska jobba kväll idag. Sen blir det hem och sova. Är ledig imorgon och då blir det julbak med josse, tobbe och sara skulle jag tro :) myspys. tihi! Blir nog att jag åker med älskling hem och sover där. Saknar ju honom !


Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0