Lillejulafton <3

Igår blev det som sagt Familia med Josse :) Jättemysigt. Shoppade lite, Cubus hade smällmkt rea typ. Weii! Sen åt vi fedemad på Mcdonalds och gott var det. Tills sist fylldes hela Familia med 1000 tals människor, alla hade kommit för att titta på Idolerna.. Märks man "växt"upp lite om man kan uttrycka sig så! Småtöser överallt, skrivit i huvudet och skrek som aldrig förr. Men hallåja? Så farligt är det väl inte att träffa en kändis, men tydligen. Efter dem sjungit vars en låt gick jag & josse ut.. När vi står där ute kommer tre töser, bölar som fan och skriker ; HAN RÖRDE MEJ, ÅHHH ! Jo, då hade väl kevin, eller robin rört dem och dem bara böla och skrek. ?! ; O

Jaja, förmodligen så det är nuförtiden. . Efter allt skrik och ståhej i hyllinge körde vi till Billesholm, hämtade upp min Älskling som följde med mej hem igår <3 .. Underbart ! Vi hade mys och kollade film, jag hann även slå in lite julklappar :) Nu är jag uppe med tuppen idag, håller på att tvätta. Suck ! Men alltid skönt när det är klart.


Finns inget bättre än att vakna upp med min älskling. Det är underbart ! Och idag är det lillejulafton. Så mysigt. Älskar dig, Tobbe. Mest i hela världen ! <3


josse och jag <3



älskar dig <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0