learning to fly

Det blev en god pizza innan baket började och kan säga att den satt fint. Våra planer var att baka kladdkaksmuffins & lussekatter. & så blev det ! Hade jättejätteskoj. :) Men som vanligt blev det mjölkrig som startades av min kära pojkvän. haha ! mjöl på hela oss i stort sett och hela mitt kök.. hahaha ;p men roligt hade vi ! Vet inte vad som är blev så fel med våra lussekatter, men smaka skit gjorde dem och var stenhårda, typ som att man kunde mörda någon. Japp, så illa blev det. Men känner inte mej så jätte skyldig eftersom jag aldrig bakat det innan ;) så jag vet ju inte. hahahaha ! Jag bröjar fundera på om jag är psykisk sjuk eller har damp? För när jag, josse och sara stod på balkongen och röka så blev jag förbannad på mina klämmor jag hade i håret och bara helt plötsligt uttrycker jag mej; JÄVLA KLÄMFITTA .
Josse och Sara började genast skratta, och jag bara jaha? hehe.. Men sen fatta jag det roliga, hur ofta är det man kommer på såna konstiga ord? ;S aja. haha, jag är dock inte som alla andra ! Men tack, tobbe, sara, josse och malin för en helrolig kväll :) ni är underbara.


Är hemma hos älskling nu, ska åka hem senare, jobba ikväll ju. ;( men imorgon är det fredag och då blir det personalfest för hela slanten. Jag ska dock tat lungt, går på penicilin tyvärr ! Efter kvällen åker jag hem till älskling, han ska passa nilles hur så det blir ju dit danne kör mej. . Aaa, massa mys med min darling ! <3 älskar dig.


hejhej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0