Julafton!

Igår jobbade jag natt med Linkan. Vi åkte ut till Väla och åt kvällsmat, verkligen en myskväll. Sen halv elva släckte jag lampan, var jättetung i huvudet och ont i halsen. Isch ! När jag vaknde imorse, genomföskyld, slemhosta. Usch, jag vill inte vara sjuk. Det är ju faktiskt julafton! Nu är jag hemma, ska strax börja slå in dem sista julklapparna. Vadå, ute i sista minuterna? Ja vafan, har ju tid på mej. Sen ska jag ta en vaarm go dusch, om inte ett bad kanske? Hade ju varit mysigt såhär på julaftonsmorgon. :) Ska ringa Pappa nu och höra om han vill hämta mej sen så jag hinner träffa honom lite ju. Sen runt tre ska vi till släkten, fira där som vanligt :) Sen hämtar Sara mej ikväll så ska jag fira lite med tobbe & familj. Mysigt ! Får se om jag kan jobba imorgon, är verkligen helkass. Det är första julen jag är sjuk. Orättvist ! Aja, nu ska jag sluta gnälla. Ha en jättemysig Jul allihopa. Puss&Kram !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0