hey!

Hemma från jobb, haft en jätterolig kväll. Men är riktigt trött nu, skrattat som en dåre ! ; )  Imorgon är det dax för personalfest. Och jag har fortfarande samma jäkla problem, vad ska jag ha på mej? isch. Men ska rota igenom min garderob och packa innan jag lägger mej. Men det kan ju ta sin lilla tid så får börja efter jag bloggat klart ! hehe. Slutar halv 1 ska möta upp Frida då, så ska vi ta tåget in till Ida. Lite förfest, sen ner till Teaterkatten och käka, möta upp resten av ligan. : ) Skoj! Men blir tidig hemgång för mej, danne är söt och hämtar mej. Åker hem till min baby då! Massa mys.

Jag har nog världens bästa bror, så himla omtänksam. Han ringde till jobb innan och lät jätteorolig. Liksom vad är det frågan om? Då hade han hört om den hemska olyckan i hyllinge och ville kolla så det inte var jag!  Men ingen fara med mej så han pusta ut. <3 Kärlek till dej min bror.

Saknar Thobias jättemycket, önskar verkligen han var här hos mej så jag kunde fått krypa ner bredvid honom och få sova gott. Gör bara det när jag har honom nära, känner mej trygg i hans närhet! Jag har verkligen en underbar pojkvän, är jättelycklig med dej, älskling. Du är mitt allt !

Nej, nu kallar garderoben på mig!

Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0