Hemma igen!

Aa, det är man. Inte haft någon direkt teckning därute på landet i Billesholm! ^^ hehe. Blev inget vin i lördags, alla var jättetrötta så vi kolla 2 filmer istället  ; P  Igår blev det sovmorgon kan ni tro. Sen upp, tobbe och robin gick med hundarna och jag dammsugade. Sen blev det en dusch och därefter ner på kaffe och middag hos Älskling. Sara hade köpt ett Wii, så vi tog oss någon runda bowling, boxning och golf :) trevligt. Jag ska nog oxå införskaffa mej ett sådaant. Love it ! Yes, sen stack vi tillbaka till hundarna. Sara hängde med, och så kom Preve en runda. Snakkade lite gamla minnen, vad man hitta på för skit när man var mindre. haha ^^ Sånt är rätt roligt att prata om..  Blev även någon runda Guitar Hero. Så skoj ! Skaffar jag ett sånt oxå, lär jag aldrig vara rastlös :) moha ^^

Sen somna vi tidigt. Skönt!


Då ska man strax vandra till jobbet. Hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0