Hela julen

Ja, ska försöka göra julen kort.

Julafton; Daniel hämtade mej vid halv 1, hem till honom och fixade resten. Håret osv! Han latade sej mest tills klockan blev halv 3.
-Då kläcker jag ur mej; ska du inte duscha, danne? 
- Daniel; joo, vaddå?
-Jag; Klockan är halv 3 vi ska strax vara hos Janet. Vi skulle liksom vara där runt kvart i tre. Grattis ! !
- Daniel; Faan, varför ska allting alltid vara så stressigt, du skulle juu sagt till mej innan.

Men hallåja jag hade tjatat på honom sen halv två. Hahaha ! Menmen, vi hann till och med dela på en påse nudlar och kom till släkten prick till Kalle Anka började :) bra tajming.

Åt god julamat, fick många julklappar och hade mys. Tack allihopa ! Sen hämtade Sara, Tobbe och Robin mej. Firade lite med dem i bjuv :) jättetrevligt. Tack för allt !


Sen hem och sov, upp tidigt och jobba i torsdag. Värsta förkyldningen och allt, men vafan ska man inte kämpa för? Visst, dagens slut vid 15, lagom trött. . Mötte upp Josse, vi två smarthuvud ville ha Pizza men allt var såklart stängt! Aja, sen hämtade Pappas oss. Körde till Billesholm, hem till min älskling först. Sydde mitt linne ;) sen körde Sara oss upp till Nille där förfesten  va. Hade jätteskoj :) Sen åkte vi in till stan.. Ut lite överallt. Sen hemgång, var jättetrött. Haha ! Men tack vare förkyldningen. :) Igår hände inte för mkt, jag och älskling kolla film efter film, åt pizza och ostbågar. Mysigt !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0