Hejhopp!

Sitter hemma hos min älskling och kollar runt på datan.. Han åkte och jobbade imorse och jag ska hem sen ; / kommer sakna honom jättemkt!

lördagens fest blev helt lyckad. ännu ett galet äventyr för superhjältatarna ! najs.
i söndags vaknade jag och älskling vid 14. helt färdiga! men tog oss upp och julpynta och begav oss ut på "julmarkanden i klippan" vågar fan inte uttrycka mej så nästan, var ju inte ett skit att glo på. haha ! jaja, hem och myste till OTH, sen fixade vi mat. Åkte hem till tobbe vid 19, sara hämtade oss. orkade inte för mkt, somnade rätt tidigt.

igår begav jag och sara oss ut till Väla. hittade lite julklappar. *tackar gud för detta* hahahha. jag är ju med i jehovas nu enligt min darling så får lov att skriva så. :) sen åt vi bakad pära och snakkade massa. trevligt. men som vanligt när jag och sara är ute på äventyr så händer alltid något. en galen kille som jobbade på jack & jones kom fram till mej och sara på H&M .. och som han såg ut ! hahahaha, riktigt roligt. han hade pyntat sej själv, med handväska, sjal, fina brills och massa mer. vi båda skratta så tårarna kom! sen är sara måttligt förvirrad ibland, jag skulle precis gå till kassorna när en mobil började ringa, Sara diggade för glatta livet till denna signal eftersom hon "kände" igen den. hahah! men det roliga var det var hennes egen mobil som ringde :D hahaha. japp, så roligt har vi när vi är på väla ! :p

sen blev det hemåt med alla julklappar, tobbe, jag och sara fixade till maten. jäkla teamwork faktiskt :) gottgott. sen gick vi ner och hyrde film. skönt med en uppfriskande promenad efter man krängt ! :) sant..

idag är det jobba kväll som gäller. tråkigt nu när man varit ledig i 3 dagar! aja, bit ihop och se glad ut. mitt motto!
ska se om jag kan kidnappa josse en dag i veckan, saknar henne. kanske kan laga middag och bjuda hem henne? :) jaa det låter bra.

tack allesammans för en underbar helg.
& thobias jag älskar dig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0