Gokväll

Då var man hemma igen. Blev storhandling med Mamma istället =) Köpte massa mat och andra roliga grejor. Som jag håller på och fixar med nu.  . Och såklart spelas det julmusik :) hihi! så mysigt. Det ända som saknas är min älskling ju ;( 
Åkte iväg och hade varmvatten bad med jobb idag. Under tiden hann jag med att simma 12 längder. Känner mej duktig, fast det bara var "12" längder liksom , men har man inte så mkt tid så. :)

Imorgon jobbar jag natt, och josse har kvällen. Läääängtar! Och så är det personalmöte med vinlotteri, kan ju hoppas man vinner ;p fast helgen blir hur lugn som helst. ska jobba, så det blir hemma mys istället. ;)

Nej, nu ska jag fortsätta med annat.


Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0