Fylld med julmat typ..

Hemma igen och har mat ända ner i tårna känns det som. Usch, behöver inte äta på en vecka nu! Men gott som fan måste jag få säga. Och så fick jag träffa min efterlängtade josse! Miss her. Vi hade även julklapps byte och så med. Jag fick två jättefina ljus som doftade choklad & vanilj. I like! Men något jag blev väldigt chockad över var att Josse hade dragit mej, vi lottade liksom ut vem vi skulle köpa till. Och den lilla busen har klarat att inte säga något till mej, så söt hon är ! Det hade dock inte jag fixat typ. Haha ! Massa trevligt. Var även hos frissan idag, Mamma och Malin var oxå där. Mys! Jag blev jättenöjd som vanligt. La i lila slingor denna gången men syns inte så bra eftersom vi "testade" oss fram. Hade inte så mkt tid på oss. Blir ordentligt gjort nästa år så det syns ;) Haha ! Jag längtar tills imorgon, ska fixa naglarna vid 11 och lämna urinprov innan. Se om urinvägsinfektionen är borta ! I hope. Sen ska jag ta tåget till min älskade Thobias. Jag saknar dej, hjärtat ! Sova hos honom  <3 Myspysigt.  Nu sitter jag här med min cola och Veckorevyn, ska strax lägga mej känner mej mätt & trött. Nya tag imorgon ! Sov gott.

   
resultatet från frissan

      
    just me.


min kväll idag.



dessa mumsiga ljus fick jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0