free falling

Aaa, hemma efter jobbat kväll. Stressigt som fan kan jag berätta ! Menmen, det är nu man ska andas ut. Puuuuh! Såja, precis kollat igenom mina bilder sen i lördags.. Och fyfan som jag skrattat.. Ni skulle sett dem asså. Hahahaha! ! Men det är ju ett verkligt bevis på att vi har så jäkla roligt. Superhjältarna är verkligen bäst ! Och alla ni andra såklart, finns inget härligare partygäng. ; p   underbart!

Jaha imorgon jobbar man dagtur. 8.00-14.00! Ska kanske ut med Pappa på City Gross en runda vid sex tiden, storhandla. Kanske brossan oxå hänger med! Hade varit skoj. :)

Nepp, nu ska jag kämpa med att få in lite bilder.

Hejhopp & godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0