Fredag!

Hemma från jobb, slutade halv 12. Har precis dammsugat och det var verkligen nödvändigt. Fullt med stenar och dammråttor ;O haha! Jupp, så är det. Ska hoppa in i en dusch nu, sen bege mej till bussen. Ska in till stan möta upp Sara. :) Sen ikväll kommer min älskade Thobias. Saknar honom! Blir massa mys hela helgen. Ska se om Danne vill hämta oss sen så ska jag hem och hämta massa julagrejor hos Paps. Fick en JULGRAN :) och pynt därtill. hur mys som helt. :D *överlycklig* hahaha.

Min älskade lilla josephine har kört upp till finspång och ska vara där hele helgen :( Saknar henne redan. . Men hon kommer ju tillbaka på söndag :D Igår när vi jobba kom jag på ett smeknamn till som jag ska kalla henne för. Jag är allt påhittig :) haha. Men hon tyckte inte det var lika roligt ! moha. Älskar dig min lilla fjäder ! Är glad att du är min vän ska du veta.

Nej ni, nu måste jag duscha !


Tjaaadå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0