! ! ! ! !

Har blivit utmanad av ; http://saaranilsson.webblogg.se/


Reglerna är:
* Publicera reglerna på din blogg.
* Svara på de sex 8-sakerna.
* Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram
One Three Hill
Våra Bästa År
Simpsons
Miami Ink
Två Och En Halv Men
Efterlyst
Bones
Sjukhuset

8 saker jag gjorde igår (Söndagen 14/12)
Dammsugade
Kollade Tv
Åt middag hemma hos Älskling
Spelade Guitar Hero
Snakkade med folk
Myste med Leon och Wilma
Pussade på Tobbe
Duschade

8 saker jag ser fram emot
Julafton
Mellandagarna
Nyår
Semester med Älskling
Körkort
Utomlands
Min födelsedag
Sommaren 2009

8 favoritrestauranger
Big Buddha
Rackis
Mcdonalds
Graffitti
Burger King
Chaplins
21an
Oasen

8 saker på min önskelista
Mixer
Presentkort Ikea/Väla
Pengar
(kommer inte på mer)


8 personer jag utmanar:
ingenaning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0