Allvarligt?

Jag blir sur på mej själv och får värsta ångesten? ! Förfan, Elin ta tag i din träning. Tjänar ingenting till om jag slappar bara! Jag håller på att tvätta sista maskinen, den är nog färdig nu, så ska springa ner och ta den sen invänta vaktmästaren som kommer halv 11. Dem ska täta mina fönster, sen ska jag bara byta om till träningskläder och bege mej ner.. MÅSTE OCH VILL ! ! Börjar inte jobba förrän 15, så där finns gott om tid. Och i väntan på den nissen ska komma, ska jag torka golven och göra lite hemmaträning. Uppvärmning kanske ni andra kallar det ! ;D

Ikväll åker jag hem till Mam's efter jobb. Ska sova där, ner till frissan imorgon och därefter ta en fika. Sen blir det hem, Malin ska hänga med mej så ska vi fixa till oss här innan vi ska gå till julbordet på jobb :)

Tjaadå.

- jag ska ta träningen på allvar nu. . dem dagar jag hinner, jobbet går ju såklart före !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0